Komsudaki sahibe part 1

Merhaba 18 yasimdayken yaz tatilinde komsuda enfes bir hatun vardi.Bazen bir birimizle bakisirdik.Bir gun kapi caldi bend ev haliyle actim kapiyi bana bakti ve yarin gel bana yardim et dedi.Bununda ayakkabi maqazasi var onun fotoraflari icin.E cok guzel ayaklari var.Yarin gittim bi araba dolusu ayakkabi geldi onlari tasidik evine.Bana bakti bu gun cok yorulacaksin dedi.gulerek sorun degil dedim.Bu islerin sonunda bana para verecekdi.Hatun bana hadi hazirlat kamerayi baslayalim.Aayaklarina baktim gayet guzeldi ama yinede ayaklarina bakim lazim dedim.Bana gulerek ayaklarim sana teslim dedi.Oje getirdi ve ayak bakim urunleri.Ayaklarina bi guzel bakim yaptim Ayrica zengin birisi 25-30 yas arasi ev dedigimde neredeyse villa yani. Her ayakkkabisini giyindirdigimde digger ciplak ayakini dizime koyuyor beni tahrik ediyodu.tum gun cekimler yaptik.Senle yarin guzel cekimler yapalimmi dedi.Tamam dedim.o zaman yarin duzenli gel fotograf icin.Gittim yarin bi kiz daha vardi onun kuzeni.Kameraman bu kiz.Hatun bana fotograf pozlarini anlatiyodu.bi resimde ben onun ayak parmaklarinin arasindan sigara icicecem sonar o ayaklariyla kaslarima masaj yapicak oyle oyle pozlardi. e bende sadece uzerimde pantolon olucakdi.elbisemi cikardim hatun geldi kaslarima dokundu sonar hatlari daha belirginlesdirmek icin vucutuma ceki dozen Verdi.Cekimlere basliyoduk balkonda oturdu ayaklarini uzatti siqara yaktim parmak arasinda enfesdi.Sonra ayaklariyla Karin kasimi oksuyor sonar sacimi falan en snra topuklularda gogus kasimi oksayacakdi oyle cekimler bitdi.bana iyi bir para Verdi uzerinede barindan 4 sise viski Verdi pahali marka.geldim eve siqarayida aldim falan. Bu kadindada sahibe tarsi var biraz.2 gun sonar filan yolda markete giderken arabasina bindirdi yarin sabah gel bana dedi.napiyoruz dedim benim ayaklarim bakim yap falan sana saglam miktarta para vericem dedi.planda 2 gun kalicaktim ve 500 tl uzerine alkollu icecek ve siqara vericekdi.Gittim evlerine.Once ayaklariyla toprakda gezdi bana yalatdirdi sonar suyla yikadim oje surdum bakim yaptim parmak arasindan siqara iciyodum.sonra ayaklarini barakin uzerine koydum ve viskini dokmeye basladim viski aya parmaklarindan ve tabanlarindan bardaka dokluyodu.Oyle iciyodum.1 gun boyle gecti devamli yaladim falan.diger gun ise bir ayagi sikimde oluyodu digerini yaliyodum ayaklarini aqzima sokup cikariyodum.o bundan cok hazz aliyodu.Dabanlarini dudakimla yaliyodum.Durmadan sabaha kadar yalarsan 800 tl veririm dedi bende daha cok yaladim tum gece.opuyoum aqzima sokuyodum yaliyodum.dilimi parmaklarinda gezdiriyodum.Tum gece sonar bosaldim ben ayaklarinin uzerine oda dediki ben kipirdamicam bole kalsin dedi.bazen kend ayagini yaliyodu falan parayi ve digger seyleri Verdi gittim.Sonrasi daha fecidi :) part 2 de anlaticam

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

of çok güseldi

Slm size başmdan geçn bir olayımı anlatcam 93 doğumluyum adm mine nse bigün gezmeden eve geldim ailem yoktu evde eve hırsızmı girmiş kim bilmiyom ama haberim yok bende odama girdim bi müsik açtm süper sallanarak oynayarak elim vücudumda gezerek soyun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hizmetçisi oldum

Merhaba ben tolga bu olaya kadar sert ve asabi biriydim galiba yada kendimi öyle hissediyordum. anlatacağım olay ben askerden yeni geldiğimde oldu. Sürekli takıldığımız bir park vardı ben yine ordaydım daha önce bir kavga çıkmış ve polis parkı basmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı 31 çekerken yakaladım

merhaba herkese ben ankarada yaşıyan 19 yaşında genc bir kızım. size ilk kez yaşadagım ve zevk aldıgım bir olayı anlatacagım. arkadaşlarım bana hep masturbasyondan bahsedederdi ama ben sacma bulurdum. sonunda bir gun karar verdim denemeye. en yakın k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakicimin kolesiyim

Bakıcımın Kölesiyim... Ben şu anda 17 yaşındayım lise 3`e gidiyorum. Bir gün annem dışarı çıktı bende evde bakıcımla kaldım. Ben ayak fetişiyim. O tuvalete girdi ve bende o arada terliğini çıkardığı için hemen yalamaya başladım. Çıktı ve beni gördü n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

efendime mutlak itaat

Ben 24 yaşında ankarada yaşayan köle ruhlu bir erkegim hemen hikayeme giriyim daha önce sexbutik.info te yazdıgım biir hikayeden sonra msn de biriyle tanıştım internette hikayemi okumuş (köleyim yazan hikaye) benim sahibem olmayı istedigini ve ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun kirli kilotu

Öncelikle kendimden bahsedeyim.Ben Vedat.25 yaşında uzun boylu esmer tenli bekar bir gencim.Ben tam bir kilotlu çorap ve kilot fetişiştiyim.Ancak sevgilimin    kilotları ve ince çorapları beni tahrik etmemekte.ben daha ziyade arkadaşlarımın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gozde ablanin muhtesem ayaklari

Gözde Abla`nın Muhteşem Ayakları Merhaba, ben 23 yaşında tam bir ayak fetish`iyim. Sizlere yaşadığım bazı maceralarımı yazmak istiyorum. Ilk olarak murat abinin eşini anlatacağım. Murat abinin eşi 1, 65 boylarında sarışın bir kadındı, iki genç doğur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı ile

slm.anltacağım olay bizzat yaşanmış ve gerçektir.yaşım o zamanlar 18 di.yakışıklı sexbutik.infoim komşumuzun bi kızı var.sanki sex için yaratılmış.bir gün benim işyerime telefon açtı sıcak bir yaz günü.ben öğlen saatlerinde geldim. sana bişey diyeceğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

4 kiş birden saldırdı

ben helin profil fotom fake deil ordan bana bakanilirsiniz bilgilerim var hikayeme geçelimakşam sevgilim aradı adı tolga akşam bizim arkadaşımın villasında parti var yanlız gitmek istemiyorum sende gelirmisin dedi bende kırmak istemedim ve tamam dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okunmaya deyer

Okunmaya deyer mrh sexhikayeleri okuyuculari bu yazacagim hikaye tamamen gercektir bazi hikayeler bana cok sacma geliyor inanin gercek bulmuyorum. adim ahmet köse yaş şimdi 33 yazacagım olay amasyanın kalesinde yaşanmiştir. bundan 4 yil önceydi banu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.