Öğrenci Evindeki Azgınlığım ve Çıtır Öğrenci

Üniversite 3. Sınıfta artık belli şeylerin farkında ve tecrübeli bir gençtim. Fakat yalnızdım, tinder denilen uygulama ile erkek tanımak isteyen benden küçük kızlarla konuşuyordum. Üniversiteye yeni gelmiş Ayça diye bir kızla eşleştim ve 19 yaşındaki bu kızla sohbet etmeye başladık. Aynı günün akşamı onu eve davet ettim, sence de biraz hızlı olmadı mı muhabbetlerinin palavra olduğunun farkındaydım. Evime geldi, evde sürekli bira olur. Sohbet ettikten sonra kendime bira aldım dolaptan kendisine d...

Liseli Kızı Tuzağıma Düşürdüm

Merhaba Liseli sex hikayeleri okumayı sevenler, ben sizlere geçen yıl başımdan geçen harika bir seks hikayesini anlatmak istiyorum. Havalar ısınmış, okulların kapanma zamanı yaklaşmıştı. Biz de mahallenin serserileri olarak her gün okul çıkışına gider kız tavlardık. O okulda Berna adında fiziği gerçekten de mükemmel olan bir kız vardı. Ben o kızı sikmek için gerçekten de can atıyordum. O gün okul çıkışında onu görünce yine laf attım. Önce beni tersledi ama ben daha da hırslanmıştım. Yanına gidip...

Seksi liseliyi sınıfta siktim

Adım mehmet yaşım 18 yaklaşık 5 ay önce başımdan geçen 1 hikayeyi size sunmak istedim. Neyse hikayeye geçelimBen çift dikişli bi öğrenciyim 2 senelik bizim sınıfımızda cok kız var ama çoğu birbirinden kezban aralarında 5-6 tanesi güzeldir sınıfımızda 2 tane cok yakın kanka olan kızlar var hep sürekli yediği içtiği ayrı olmayan kızlar bir gün sınıfta hoca serbest bıraktı benimde bu kızlarla aram iyi hatta zamanında birinin benden hoşlandığınıda bilirim gittim sıralarına aralarına oturdum normal s...

zenci yaragi yedim

Slm gencler benim ismim nurten 16 yasimdayim birgun kiz arkadasimla sohbet ediyorduk konu sex olunca bana dediki zenciyle iliskiye girdim dedi bende neden zenciyle girdin dedim oda zencinin yaragi buyuk oluyor dedi bende heycanlancim nasil heycanlanmayayimki ben daha kizligim bozzulmamis genc 16 yasinda bir kizim gece uyurken ruyamda zenci beni buyuk yaragiyla sikiyordu sabah kalktigimda yatagim islanmis bosalmistim hemen kiz arkadasimin yanina gittim ona dedimki bende buyuk yarak istiyorum dedi...

hep hayal ettıgım gün

merhaba bn burak 16 yasımdayım sitemizde yuzu cok güzeel olmasada güzel dolgun götlu uzun boylu küçük memeli bi kızla cıkıyordum ama kız biraz özürlü gibi davranıyordu ztn bir suru fantazı yasıyorduk asansorde 9 kattan 1 katakadar öpüşüyorduk her neyse iste gelelim olaya bir gün iste her hafta carsamba buse nin annesi karşi komsusu ile 5 km uzaklıktakı pazar semtine gider en geç 1.50 saatte gelirlerdi sonra buse kardesini aşagı oyun oynamaya gondericegini ve beni evlerine cagırdı. bende biraz ko...

lisedeki sevgilimle azgınlığımız

merhaba arkadaşlar ben hilal 19 yaşındayım yumuşak kalçalı siyah uzun saçlı beyaz tenli hatunum. bir gün turuncu saçlı uzun boylu bizim okuldan bir gençla konuşuyordum işler ilerledi ve çıkmaya başladık her neyse bir gün okul kantininde oturuyorduk okulun son haftası olduğu için sivildik ben altıma siyah tayt giymiştim üstümde ise kırmızı kareli bir gömlek vardı. sevgilim o gün tabletini getirmişti kantinde otururken tabletini istedim ve temple run oynamaya başladım kantinde 5 6 kişi var dı sev...

önce seviştim sonra evlendim

Merhaba arkadaşlar mehmet ben izmirde yaşıyorum başımdan geçen bir olayı paylaşmak isyedim okulda lise 2ydim yeni birisi geldi yaren diye benimde işime gelmişti sınıftaki kızlardan sıkılmıştım zaten neyse geç kalmıştı hanfendi sınıfa girdi hocaya geç kaldığı için özür diledi kendini tanıttı ve sınıfa baktı benim yanıma yaklaştı ve oturdu kendini tanıttı yaren ben dedi kendimi tanıttım bende 1 ay oldu tanışalı hoşalanmıştım ondan çıkma taklifi ettim kabul etti dersteydik aklıma bi fesatlık geldi ...

üst komşunun kızı grup sex

ben Burak mavi gözlü sarışın bi erkeğim çokda yakşışıklıyımdır kızlar beni hep isterler zaten bu olaydan önce 3 kişiyle birlikte olmuştum bir gün evde oturuyorum tekim annemler yaz tatilindeler bende evde tek başıma kalıyorum zaten 2 gün sonra yanlarına gidicektim neyse oturuyoken kapı çaldı kapıyı açtım karşımda üst komşunun 2 kızı canın sıklmıştır sana geldik dediler bende buyurun iyi ettiniz dedim girdiler içeri bilgisayar vardı leptop açabilirmiyi dediler bende tabi dedim ama unuttuğum bişey...

sınıfın içinde grup sikiş

selam arkadaşlar bu hikayem bu yıl gerçekleşti bizim sınıfta götü mükemmel kızlar vardı çoğunun sikiştiğini duymuştum ama bana vermezlerdi her neyse okulun son günleriydi evde sıkıldığmdan okula gittim kapıyı bi açtım mustafa kızlara saxo çektiriyor ulaan ne yapıyonuz amk dedim hepsi utandıhemen banada vermezseniz ailelerinize sölerim dedim hemen kabul etillerbirsuya hemen saxo çektirmeye başladım gırtlağına kadar soktum iyiyce yarrağımın başı balgam oldu hep sonra domalttım amına çakmaya başlad...

bakireligimi kaybettim

Biz gazipaşada otururken annemin çok samimi bir arkadaşı vardı fatoş abla herzaman bize gelir aklır beraber zaman geçirirdik ben o zamanlise son sınıfa gidiyordum.Mart ayında adana sıcak olmaya başladığı için sürekli evin içinde birtek t-shirt le dolaşırdık fatoş ablada bizde kalır okey oynardık kağıt falan fatoş . abla duldur.Kocasından boşanalı 2 sene olmuştu o gün annemlerle düşünüyorduk afta sonu dağamı gitsek yoksa denizemi diye ben denize gidelim dedim .Ama o gece hastalandığım için anneml...