porno izleyerek kadin nasıl gebe bırakılır

Hamilelikte erken sinyаl veren 8 ір ucuHamilеliğin еn önemli Hd porno, hamilеliğin daha іlerі dönemlerine kadar hеrhangi bir alemet ile karşılaşmamış оlabilir yаdа kаrşılаştığı bu belirtileri adet döneminden öncе yаşаnmış olan belirtiler ile bіrbіrіne karıştırabilir. Bu sеbеptеn dolayı bu yazıda bahsedilen belirtileri görmemenіz, hаmile olmаdığınız anlamına gelmiyоr. Aynı zamanda bu belirtilerden birine уаdа bіr kaçına haіz оlmanız da keѕin bir şеkіldе hamіle оlduğunuzu da göѕtеrmеz.Çok fazla an...

hayatımın zevkini tattıran Zenci sevgilim

Slm ben izmirden Merve. ilk defa 8. sınıfta erkek arkadaşım oldu ve çıkmaya başladım, En son ilişkim Akdeniz üniversinde 1. sınıfta bizim sınıftan bir gençla çıktım. 3 senelik ilişkimiz oldu. Zamanla bir birimize karşı duyduğumuz heyecan azalmaya başladı, doğal olarak her ilişkide olduğu gibi bizde de oldu ve aramız en sonunda bozuldu. Bu arada internetten porno sitelerine merakım sardı. Özellikle zenci pornoları beni tahrik ediyorlardı, kendi kendime üniversiteyi bitirmeden onlarlada bir deney...

rus kızı aglattım

Slm ıı gunler ben 17yasında yakısıklı denecek kdr gzl fızıgı ıyı bır gencım rusyaya gıdıp gelıorum ara sıra neyse konuya geceyım rusyada br gun gezerken bı kız gordum onu ılk gordugumde onu sıkmek ıstedım oda benı kesınce konustuk onla bı kac gun takıldıktan sonra eve gıttık bana senı ıstıorum dedı . tabı ben dayanır mym hmn yapıstım dudaklarına o sırada sıkımı yalamaya basladı 69 pozısyonuna gırdık sonra yatırdım bunu bana bakıreyım dedı ama dınleyen kım sokmaya calıstım ama dardı gırmıodu krem...

okulun içinde gülcanla

Ben adanada yaşayan bir kişiyim.okulun en çekici ve en yakışıklı kişisiyimdir.bütün kızlar peşimden koşarlar.neyse olayıma başlıyim bir gün dersimiz boş oldugu zamantuvalete inmiştim.tuvaletteyken kapının önüne gülcan geldi.gülcanda okulun en tatlı kızıdır.baktım içeri girdi.napıyorsun dedim bana hiç sesini çıkartmadan pantolonumu indirmeye başladı.nedense çok hoşuma gitmişti.pantolonumu indirdikten sonra cinsel organımı yalamaya başladı.daha bir sonraki dersimize yaklaşık 35 dakika vardı.artık ...

hayatımda böyle yarrak görmedim

Slm ben 18 yaşında bir kızım elazığda oturuyom birgün okulda tenefüse çıktık ozamanlar sevgilim vardı ama çok yakışıklıydı ama canım çok istiyodu zaten derste sexs le isgili konuştuk arkadaşlarla kızlarla sevgilimin dudaklarına bakarken birden baktım ki sevglim benim bacaklarıma bakıyo hemen ayıktım tabi bunun koluna girdim ve yürüyerek bodruma doğru . gittik sevgilimle yanlız kaldım sonra ben dayanamadım ve sevgilimin dudaklarına yapıştım öpüştükten sonra soyunduk tabi beni o soydu bu arada amm...

çıldırmış komşu

Ben okan 19 yaşında yakşıklı biriyim bir gün evde yanlız müzik dinliyordum komşumun kzı balkonda çamaşır asıyordu bende cama çıkıp onu izledimmm çok güzel bir kızdı bayılıyordum ona oda bana kesiktiio gün ben evde 2 posta salladımm vee ondan sonra o kızı arzuluyordum hep.. kudurdum yanii gittim onlara kapıyı . caldımm maksattt evde kimsse varmı die kontrol etmek ve gitiiğimde kimse yoktu ben ondan çay istedimm oda getirmeye gitti bene peşinden biraz ona sürtüyordum elimle götüne çok güzeldi götü...

banyoda daha neler

(bayan komsumuzun ismi Melahet.40yasinda,evli ve 2 cocugu var.kocasi uzak bir yerde ogretmen olarakcalisiyor.)bana bize banyo yapmaga geldigini soyledi ve bende iceri aldim.benbanyoyu hazirladim,bu aradada o, yan odada tv seyrediyordu.banyoyu hazirladikdansonra o banyo yapmaga grcti.bende gectim tv onune.10-15 dak. sonra komsunun benisesledigini duydum ve banyonun kapisina dogru . gittim. ben giderken bana onunicin sargi getirmrmi istedi ve ben hemen geri donuponun icin sargigetirdim.banyoya yak...

otobüste inanılmaz olaydı

O sıralar pazarlamacı olarak çalışıyordum. Bu nedenle anadoluya gidiyor bir on gün kadar otobüslerle gezip istanbula dönüyordum. Bu sefer son durağım antakya olmuştu. Biletimi aldım yerime oturdum otobüs kalktı. Arkamda bir genç çift vardı ve ufak gençları. kadın sürekli eşine emirler yağdırıyordu. Çokda güzel bir bayandı. Neyse bayan kocasını arka tarfa uyumayan yetişkini uyutmaya göndermişti.Otobüste epey boş ve yol uzundu. Ben uyumak istiyordum çünkü yorgundum. Herkes uykuya dalmıştı ki benim k...

hatunu sikerken kendimden geçtim

Ben 16 yaşında bir erkeğim 1 sene önce bizim sınfta bir kız vardı bu kız kaşar dı ama çok belli etmiyordu ben canım istediğimde bacaklarına dokunuyorum gülüp geçiyor zaten hep etek giyiyordu o yüzden benimki okulda hep kalkık oluyordu akşam da 31 çekiyordum artık bu kıza elliye elliye iyice cesaretlendim artık etek altından amına kadar elliyordum ama kıza bakınca kızda zevke geliyordu artık ben kızı kıvama getirdim bizim okulda da bedenn derslerinde sınıfı kilitleyip çıkıyoruz sınıftan eşya çalı...