olgunlara bayildim

Slm ben hakan istanbulda yaşıyorum,renkli bir hayatım var,yaşıtım ve güzel kızlara ilgi duyuyordum ama yaşadığım tecrübeler sonrasında artık orta yaşlı hanımlardan başka kimseyle birlikte olmak istemiyorum.gittiğim bir gece kulubunde orta yaşlı bayanlar vardı bayağı hoş ve güzellerdi konuşmalarından hayata geniş çerçeveden bakan,hayattan zevk almayı bilen insanlar oldukları belli idi.kıyafetlerinden ve hareketlerinden maddi durumlarının iyi olduğu belliydi,ben onları seyredip düşünürken araların...

piknikte siktim

Sıcak ve kavurucu bir yazın pazar sabahında komşumun kapımın ziline basmasıyla uyandım yahu kardeşim nerdesin sabahtan bari zilini çalıyoruz öldünmü kaldınmı ne yapıyorsun dedi bende ya bugün pazar uyuyordum dedim kalk hadi hem piknik hemde deniz sefası yapacagız hazırlan dedi.Peki dedim alelacele hazırlanıp kendimi dışarıya attım dışarıya çıktığımda kiralanan münibüsün içerisi hınca hınç doluydu kadını kızı çoluğu yetişkini erkeği derken bende sıkışarak kendime bir yer buldum içeride tanımadığım 3...

yengem dehşeti

Selam birgün amcam gil istanbulagideceklerdi amcam banagit yen genle kal biz 3 gün kalacağiız ben detanandedim.neyse amcam gilgiti ben de eve söyleyip yengeminyanına gitim yen gemin 4 cocuğu var madaha hala daş gibi yaşı20. ogeceoturduk yemelyedik cay ictik. yen gem bir pozuyana girdi ben artık dayanamıyodum altın kırmızı kilot vardı san ki bana gel beni yidiyo.yen gem lekonuşmaya başladık yen gem sevgin arn nasıldedi (daha ön ce bliyoduya)iyideyildedim. neden dedi kız ben den evine gelip yatmam...

şaban abiden sonra...

Size şaban abiyle yaşadıklarımı yazmıştım şimdi ise 10 gün önce yaşadığım bir başka olayı anlatıcam.Ayrıca bana e-mail gönderdiniz ama cewap    vermedim çünkü resim yoktu. Ben zaten çekingenim. resimlilere mutlaka cewap vercem. 40+yaşlı ve kıllı beyler. Hadi bekliyorum.Neyse hikayeme geçeyim.Bizim mahallede Celil abi adında ufak bir bakkalı olan hayallerimi süsleyen bir erkek var. 40 yaşarında geniş omuzlu ve tatlı bir tipi    var.Şaban abiye onunla tanışmak istediğimi söyled...

lise arkadaslarim beni sikti

meraba ben melisa. 20 yasindayim ankarada okuyorum. Gectigimiz ay yilbasi icin eski sevgilim beni evine cagirdi. Bende baska planim olmadigi icin gittim. Kapiyi caldigimda fark ettim ki kapida bir degil bes tane erkek ayakkabisi var. Zaten iceri girdigimde fark ettim ki eski sevglim burakin yaninda lise arkadaslarim cevdet poyraz mustafa ve kerim de vardi. Ben iceri girer girmez poyraz kapiyi kilitledi ve anahtari cebine atti. Cevdet montumu kaparcasina aldi ve burak da hirkami cikarip beni kolt...

patronun karısı beni etkiledi.

Selam Sexhikaye okurları ben murat boluda yaşayan 26 yaşında bir gencim.. Umarım başımdan gecen anımı sizlerle paylaşmak istedim..Neyse fazla uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum..Özel bir şirkette çalışıyorum.Yeni işe girmiştim. Pazarlama üzerine çalışıyorduk. Bir gün patron eşi ile dükkana gelmişti. çok güzel ve alımlı bir bayandı. Tanıştık işte. Gitti bunlar. 3-5 gün geçmişti patron iş için ankaraya gitmişti. Bende sabah dükkana 8:30 gibi gittim açtım. 11 gibi eşi geldi. Buyrun hoşgeldiniz ded...

seks raporum var benim

gayet yakışıklı vede cekıcı bır erkeyımm coraoplara vede bayan iç camaşırlarınaa karşıı çok fazla zafım var kafeteryada daha yeni bulduğum bir hatunla takılmaktayım ilk görüşmemizdi ve ben fantastik duygularıma mani olamıyordumyanımaa sıyah dantellı bır corap dız altı etek lee gel miş bendede onu gorunce corapları benı baya bırr heyecennaa getırdı iş tee ogunn gez dık dolaştık filan aradan 2 ay gecctı ama halan aklımdaa o coraplarr bır anesı gıl yok tular ben onlara gıttı vede içtik ictikten son...

dul kaynanam

|bu yazacaklarım tamamen gerçektir bundan tam bir yıl önce yaşadım birgün evde yanlızdım kapı çaldı açtığım da karşım da dilber dudaklım kaynanam yiyecekmiş gibi bakıyordu içeri davet etmeyecekmisin deyince şaşırdım çünkü tektim kimse yoktu içeri aldığımda öf çok sıcak yanıyom gibilerinden ağız arıyodu ve ben duş alıcam dedi banyoya yöneldi bana bakıyordu sanki davet edercesine ardından gittim ve sırtımı yıkarmısın diyince mahvolmuştum ogüzelim vücut karşım daydı yıkamaya başladığımda ok yaydan ...

Gururcan : Hayatımdakı ılk kadın

Selamlar Sıze ılk sex hıkayemı anlatacaqım 2o yasındayım bıcok bayanla ılıskım ooldu quven ve saygı ıcerısınde ama bu bayanların malesef hepsı benımle aynı veya kucuktu ben ıse hep buyuk olgun bı bayanla ılıskı kurmak ıstedım buraya da o umıtle qırdım neyse hıkayeme qeceyım kız arkadasımla Bır gun evde fılm ızlıyorduk benm dogum gunumdu bana ılk once fılm ızleyelım dedı kabul ettım beraber yemek yaptık ve fılm ızlemeye basladık Aklımdan sexe daır hıc bı sey qecmıyordu yemeqımızı yedık fılmı ızle...

bacanak ve karim

Selam biz almanyada yasayan evli bir ciftiz. bir Hafta sonu bacanakla baldiz bize oturmaya geldi. Bacanagin elinde vodka sisesi vardi. bu aksam kafalari cekelim dedi. Hep beraber ismeye baskadik. Esim ve baldiz kafayi cabuk buldular. Esimin üzerinde siyah bir mini    vardi. bir ara dikkatimi cekti bacanagin gözleri esimin bacaklara dalmis kirpmadan dikizliyordu. Cok hosuma gitmisti cünkü bende baldizin bacaklari dikizliyordum.    neyse gecenin ilerleyen saatlerinde herkez kaf...